marți, 15 decembrie 2009

Cadouri de Craciun, 11 decembrie 2009

4 comentarii:

  1. ultima zi inainte de vacanta a fost una din cele mai dragutze de pana acum..si cadourile pe masura;))
    Va doresc tututror Sarbatori fericite,multa sanatate si putere de munca in continuare!>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    ce tare
    ca ati avut brad...noi nici atat nu ne-am permis:)
    ni-l lasati mostenire pe cand ne mutam si noi
    in morga (lab de chimie) =))
    faine poze:x
    parca mi-e dor de fosta clasa 8->





    ps: istoc iti sta bestial fara par=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut foarte mult. Am primit un Mos extrem de dragut, care canta o colinda. Este cea mai interesanta zi din preajma Craciunului deoarece momentele in care colegii isi deschid cadourile sau momentul in care primesti tu cadoul tau, sunt momente pline de surprize placute, de intamplari haioase, de descoperiri palpitante ... spiritul craciunului...a fost foarte frumos. Si ii multumesc Annei pentru cadoul pe care mi l-a dat.

    RăspundețiȘtergere