luni, 30 noiembrie 2009

30.11.2009 - Ziua Scolii

Desi putin cam tarziu (mai bine decat niciodata) m-am gandit sa scriu despre Ziua Scolii. Dupa cum am vazut, nimeni nu s-a incumetat sa abordeze acest subiect.
Pentru mine a fost o zi plina de activitati palpitante. Primele trei ore au trecut foarte repede, iar ceea ce a urmat a fost superb. In timpul orei de Logica ni s-a permis sa mergem in curtea scolii pentru a o decora cu baloane si fete zambitoare (decoratiuni ce foloseau la una dintre probele din concursul organizat de clasa noastra pentru piticii din clasa a 5a pana la a 8a). Am lipit baloane, am decupat "smile-uri", le-am legat, ne-am facut poze, am sarit ... ne-am simtit foarte bine. Incepand cu urmatoarea ora, au avut loc toate concursurile organizate cu ocazia acestei zile, printre care si concursul de cunostinte despre istoria liceului, "Din comorile liceului" - organizat de noi si Gheorghe Buzdugan - traditionalul concurs de matematica.
Eu am participat la concursul de matematica, deci nu m-am putut ocupa de organizarea piticilor, insa ma multumesc cu cateva margele lipite pe "comorile" pe care le-am oferit ca premiu.
Poate ca nu am reusit sa redau prin cuvinte voia buna si distractia pe care le-am trait eu cu ocazia Zilei Scolii, insa am plecat acasa fericita si multumita de desfasurarea zilei.
Va pup,
Ioana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu