duminică, 8 noiembrie 2009

O zi dulce:D

Doamna diriginta are cele mai bune idei:D, astfel ne-a spus ca trebuie sa avem si o zi a clasei. Ziua a fost aleasa inca din prima ora de dirigentie. Cu toate ca a picat intr-o zi cand nu aveam ora de romana sau de dirigentie, am amanat-o doua zile. Vineri am mancat tort. Nu un fel, ci doua feluri de torturi gustoaseeee. Se pricepe Ioana la ales:D:D
Normal ca am facut si o groaza de poze, asa cum ne place noua. Cea mai amuzanta parte a fost atunci cand am stins lumanarile cu o carte de mate=))(asta ca sa nu suflam toti).
Anna si Eli au fost gospodinele noastre si au impartit exact cum trebuia fiecare bucata de tort. In continuare am ras, am baut suc si mai apoi am plecat acasa.
Eu zic ca a fost o zi a clasei reusita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu