vineri, 6 noiembrie 2009

Picnicul din clasa

Am tot amanat sa scriu pe blog crezand ca intr-o zi doamna diriginta va uita sa ne tot puna sa scriem si astfel sa scap de aceasta obligatie. Si iata, acea zi a venit, dar acum mi-a venit si mie cheful sa scriu pe blogul clasei. Nu am memoria foarte buna(de obicei inventez lucruri care nu s-au intamplat :D) si deci nu pot sa spun prea multe despre prima zi de scoala sau despre comanda.
Despre picnicul din clasa insa pot sa scriu si o pagina(pt ca are legatura cu mancarea). Cel mai mult mi-a placut cum ne-a venit ideea: intr-o pauza ne-am adunat vreo 6 persoane la o banca si am tot pus pe masa struguri, gogosi, sandviciuri si alte lucruri comestibile de prin ghiozdane si atunci ne-am gandit..hai sa facem un picnic! Vestea s-a raspandit prin intreaga clasa si astfel a doua zi am umplut o banca cu mancare de la fiecare. Desi in clasa s-a simtit pt mult timp mirosul de ceapa, eu cred ca a meritat si sper sa repetam experienta cat de curand.

3 comentarii:

  1. Dana, nu recunoaste niciodata ca ai probleme cu memoria!!!:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Dana,
    Ma bucur ca scrii si imi dau seama ca scrii tocmai pentru ca nu ti-am mai spus eu lucrul acesta. Stiu ca la adolescenti functioneaza psihologia inversa, am lasat-o mai usor cu rugamintile de ascrie, si iata ca a dat roade:). Spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
  3. oo da :))
    ce miros frumos era in ora de biologie=))))

    RăspundețiȘtergere