vineri, 11 iunie 2010


Helau helau si de la mine:D


Laura zicea ca a trecut repede anu' acesta scolar... hmm, daca stam un pic sa ne gandim, nu a trecut chiar asa repede. Tot timpul spunem ca trece repede:)) dar defapt trece destul de greu. La sfarsit spunem ca a trecut repede pentru ca pe moment nu ne vin foarte multe amintiri in cap, dar daca ne gandim am facut o gramada de lucruri, si ne aducem aminte de glumite facute la ore si tot felu de chestii amuzante sau mai putin amuzante si parca nu a mai trecut asa repede, sau cel putin asa mi se pare mie :)


Sa ne gandim un pic la momente din an care treceau greu, dar greu, nu gluma, orele de fizica, nu puteti sa spuneti ca acele ore au trecut repede, poate doar daca mintiti, dar nici atunci:)) Imi aduc aminte cand intr-o zi la ora de fizica stateam si dintr-o data suna un telefon cu o sonerie ciudata, exact ca telefonu' meu fix si ma gandesc eu sa fac o glumita si zic: care si-a adus fixu' la scoala? si vad cum doamna profesoara isi scoate telefonul din geanta, in secunda urmatoare m-am facut rosu ca racul si asteptam sa fiu certat, dar am avut noroc ca nu am fost auzit de doamna profesoara sau nu a vrut sa ma auda :)) Orele de info nu erau asa plictisitoare, dar era incredibil de cald acolo si mi se parea ca nu se mai termina ora sa pot iesi pe coridor sa respir, de ce credeti ca stergeam eu tabla si ma tot duceam sa ud buretele?... sau orele de desen, nu cred ca erau prea distractive, adica trageam linii la nesfarsit, mai dese, mai rare, mai nu stiu cum si nici macar nu puteam vorbi cu colegul de banca pentru ca trebuia sa fie liniste deplina si se uita doamna profesoare urat la noi... sau orele de mate, cand ne rugam sa treaca odata ora sa nu ajunga randul la noi, nici alea nu treceau prea repede, dar mai inveselea domn' profesor atmosfera cu cate o glumita, ne mai povestea de unu altu' care mergea cu bicicleta pe drumul Poienii si a vazut 20-ul in fata si nu avea frane si dupaia avea urma de la marca Mercedes in frunte:)) si altele :D


Deci, in concluzie nu a trecut asa repede anul acesta:))Mai scieti pe blog ca sa scriu si eu, ca acum daca nu scria Laura nu as fi stiut ce sa scriu, asa am gasit:D


Are rost sa va zic vacanta placuta? Neee, oricum o sa fie:))

2 comentarii:

  1. Billy, incep sa cred ca ai talent de povestitor. Si data trecuta mi-a placut foarte mult ce ai scris :). Vacanta frumoasa tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  2. asa e. cum am putut zice ca orele de fizica au trecut repede :|.

    RăspundețiȘtergere