vineri, 18 iunie 2010

Ultima zi de scoala.Premierea.Photo session cu diriga.

De ce a fost bine sa facem poze la finalul clasei a IX-a?

Pentru ca, desi eram clasa a IX-a A, nu mai aveam locuri in sala festiva.


Pentru ca ne place continutul plicurilor albastre, mai ales cand cei premiati fac cinste dupa scoala.

Pentru ca cei doi "suflatori" ai nostri au fost premiati.

Pentru ca si colegele de la cor au fost premiate.

Si pentru ca sunt foarte multe persoane premiate de la cor!

Pentru ca Anna a fost premiata pentru calitatile ei de basketbalista.
Si Ioana pentru volei...dar nu am reusit sa-i fac poza.



Pentru ca am fost premiati primii si dupa a trebuit sa mai stam la premierea a 17 clase.
Pentru ca dupa vreo 2 ore am ajuns( intr-un final!!!) in clasa.
Pentru ca diriga a primit multe flori.


Pentru ca am fost o clasa de premianti. Si acest lucru merita sa ramana in istorie:))
Si pentru ca am fost singura clasa care si-a "permis" sa faca poze in fata Sagunei.





VACANTA PLACUTA TUTUTOR!

Un comentariu:

  1. In sfarsit poze de la premiere! Multumesc!
    Ai uitat sa adaugi un "pentru ca...": "pentru ca si diriga a primit un premiu" :)

    RăspundețiȘtergere