marți, 17 august 2010

Poze de la mare:D


Nu stiu ce manelist e asta, intrebati-o pe Zogo:))


























Poze la gramada:)) Noaptea, adica seara, nu era chiar asa tarziu in noapte:))









Asta cica e ingineria lu' Octa, ca nu curgea apa la chiuveta si treabea sa se spele pe dinti si sa faca tot cu dusu' si nimeni nu s-a gandit sa puna dusu' asa ca si cand curge apa la robinet, noroc cu Octa=))





Dupa ce ca era cald rau de tot in camere, ca eram in mansarda, mai stateam si o gramada in camera, in camera aia isi uscau toti parul cu feonul care mai facea si ala o caldura incredibila, bine eu nu prea aveam ce usca cu feonul, mie imi ajungea un prosop micut:))










Ceva poze de prin camere:D





Aici e Zogo intr-o dimineata pe plaja:))


Pe plaja :>







Ce sa mai zic, ne prosteam si noi=))

















Aici dormeam un pic, cu telefonu in mana, ca nu ma puteam desprinde de el:)) Dupa atatea nopti nedormite, mai dormeam si pe plaja, si dormeam asa intr-o parte, ca cica pe laterale asa nu eram bronzat:))


Aici jucam table, nu mai stiu daca am pierdut sau am castigat, dar sunt sigur ca daca am pierdut, m-am ofticat atunci:))


Un comentariu: