vineri, 29 octombrie 2010

Despre succes

N-am mai scris nici eu de mult, in speranta ca veti interactiona voi mai des. Nu s-a intamplat asa, prin urmare m-am decis sa intervin. V-am gasit un film foarte scurt si foarte bun, zic eu, despre succes. Poate va fi un punct de plecare pentru discutiile voastre, in care as vrea sa aflu ce credeti voi despre acest subiect.

Spor la scris!

Un comentariu:

  1. e un filmulet foarte interesant, care, trebuie sa recunosc, m-a uimit putin. ma asteptam sa transmita lucruri de genul "munca munca munca!", dar mi-a aratat ca pentru a avea succes cu adevar e nevoie, pe langa munca, si de distractie, dragoste si placere in ceeea ce faci. deci reteta succesului nu este "munca munca munca", ci "munca placere dragoste", iar prin munca nu ma refer numai ca actul de a munci in sine, ci si la perseverenta, creativitate etc.

    RăspundețiȘtergere