luni, 25 octombrie 2010

La la la

Bloguletz, nu mai scrie lumea pe el. Nici eu nu am mai scris de muult si m-am gandit ia sa scriu doua randuri, asa ca sa nu fie chestia cu timpul a Laurei prima, cum deschizi blogul sa se vada; a inceput scoala, nu mai am chef sa scriu, nu mai am idei prea faine, sunt sec dar tot nu vreau sa se vada prima data aia:)) glumeam.


Mi-ar placea sa scriem toti despre un subiect comun, sa filozofam, sa scriem idei, pareri, chestii despre un subiect comun si sa nu spunem sa scriem despre carti pentru ca am observat ca nu a avut succes data trecuta, cand a propus Ioana ci sa scriem despre altceva, de exemplu despre prieteni. :D


8 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte egoist din partea ta, draga bili. esti de fapt gelos ca eu am avut o idee mai lunga ca a ta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm, consider ca ideea nu poate fi lunga sau scurta, este pur si simplu o idee, care prin definitie e scurta, fiind doar un impuls.

    RăspundețiȘtergere
  4. /:) acum o faci pe filizoful?
    atunci da-mi voie sa reformulez "am fost mai inspirata ca tine"

    RăspundețiȘtergere
  5. Vorba unui mare om "ete fas"
    Eu am scris cu sufletul si mai putin cu mintea. Tu ai scris cu mintea si mai putin cu sufletul, nu putem compara ce am scris :)

    RăspundețiȘtergere
  6. tocmai ai zis un lucru pe care nu il poti demonstra. nu poti demonstra ca am scris mai mult cu mintea decat cu sufletul sau cu poti demonstra ca tu ai scris cu mai mult suflet decat mine. + ca nu am scris niciunu nici cu sufletul, nici cu inima, am scris cu degetele :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am ce sa demonstrez, e o chestie care nu se demonstreaza, ci se simte:)

    RăspundețiȘtergere
  8. right. /:).
    am sa inchei discutia aici, nu am chef sa o faci pe istetul cu mine, e prea obositor pentru cate am pe cap zilele astea.
    te pup

    RăspundețiȘtergere