duminică, 4 iulie 2010

Sambata in Pitesti


Am fost sambata in Pitesti, la o competitie de karate, alt stil decat ce fac eu, dar un bun luptator se poate adapta pe orice regulament dar acolo nu prea a fost un regulament:)) Voi scrie impresia mea despre competitie :D

ENSHIN KARATE SABAKI CHALLANGE PITESTI - 3 IULIE 2010 - COMPETITIE...IACS

Concursul s-a tinut intr-o sala de sport construita ca o hala din tabla ondulata, care s-a incins la soare, intr-o ora nemaiputandu-se respira, fara aerisire. Nu erau decat doua bancute in toata sala. 8 ore tatal meu a facut varice stand in picioare, copiii stateau intinsi pe linoleumul jegos si infect al salii. Era o toaleta comuna infecta si ea deasemenea, cu WC-uri turcesti.


De multi ani merg la competitii dar nu am vazut o organizare mai proasta. Arbitrii nu cunosteau regulamentul, DELOC, se certau intre ei si se contraziceau intr-una.

Marele Sensei Francisc Teodoroiu era Dumnezeu pe Pamant, atotstiutorul, cel mai bazat, cel mai cum vreti voi, El le facea pe toate, El le stia pe toate, chiar mai mult decat toate; daca 4 arbitrii de margine dadeau o decizie, venea El atotstiitorul si schimba decizia chiar daca nu vedea de fiecare data ce se intampla pe suprafata de lupta.

Arbitrii care erau responsabili cu timpul, uitau sa mai dea drumul la ceas, iar luptatori ajungeau sa lupte acolo foarte mult, pana incepea lumea sa faca scandal ca nu se mai termina si ce e cu prostia asta. Cel care era responsabil cu penalizarile si punctele pe tabela, adormea si el din cand in cand...


Era acolo o fata, care spunea cine urmeaza sa lupte, iar ea nu stia ca microfonul este facut sa amplifice sunetul, iar ca urmare al acestui grad de prostie, tipa foarte tare in el:)) lumea tipa la ea: nu mai tipa!!! , ea nu avea niciun stres, tipa in continuare:))



Am vazut sportivi foarte buni dar si foarte multi sportivi indisciplinati fara pic de fair play, fiind o lipsa totala de spirit de luptator. Comentau si se certau cu arbitrii, faceau semne obscene, injurand isi aruncau casca si ieseau de pe suprafata de lupta neasteptand decizia arbitrului de centru.


De la ultima lupta pana la festivitatea de premiere a durat mai bine de 2 ore pana au reusit sa scrie niste diplome pe care le incurcau cand trebuia sa le acorde luptatorilor. Chiar daca am venit cu cupe acasa, printre care si eu, ne pare rau ca am participat la o astfel de IMITATIE de competitie si niciodata nu vom mai merge la asa ceva.


P.S. DACA VRETI SA MERGETI IN PITESTI, MERGETI SA-L VIZITATI, NU SA VEDETI O ASTFEL DE COMPETITIE.



Excelent, dar nu mai mergem niciodata.

4 comentarii:

  1. Ca sa va rezum ce a facut Paul acolo, dar probabil ca este putin modest ca sa povesteasca chiar el.
    ...la primul meci, desi conform punctajelor acumulate prin tehnici de lupta, adversarul lui era castigatorul partidei, Billy a fost cel care a mers mai departe, comportandu-se exemplar, cu un adevarat spirit de luptator, spre deosebire de celalalt, care a aratat semne obscene si s-a comportat ca un ghiolban. cu alte cuvinte...se pare ca invingator nu iese doar cel care stie doar sa ii care pumni celuilalt...este o arta si in a "bate" pe cineva:)....FELICITARI BILLY, CU OCAZIA ASTA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioana, mersi mult:D Imi place comentariu tau:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări Billy!

    Știu că e cam târziu dar abia acum m-am trezit să intru pe blog. o intrare care s-a dovedit a fi cu peripeții. Îmi uitasem datele de autentificare (nu numai parola, dar usernameul). Așa că m-am apucat să caut ultima mea postare de pe blog pe care am găsit-o după 5 minute nu că merge netul greu, ci pentru că n-am mai scris (îmi cer scuze dar sufăr de boala "lene"). Până la urmă am descoperit că de autentificat te autentifici cu mailul (scria mare acolo, dar io... înghețatăăăă).
    Păcat că a fost o competiție organizată doar de dragul de a fi, dar așa se întâmplă peste tot. Dezinteres și organizatori bătuți în cap. Culmea e că arbitrii știau karate la fel cum eu știu franceză.
    Baftă în continuare și dacă mai dai de ăla nesimțit în vreo competiție, da-i dejtu peste cap... așa preventiv.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari,Billy!
    dar eu cred ca fata aceea v-a batut pe toti :))

    RăspundețiȘtergere