miercuri, 20 ianuarie 2010

Citita pentru ca trebuia, mi-a cumparat-o martzafoi

Superba carte.Pana acum niciuna din cartile pe care le-am citit la viata mea(stiu suna de parca as avea 100 de secole la activ) nu a reusit sa ma faca sa ma desprind complet de ceea ce ma inconjoara, insa aceasta m-a prins in "panza ei de paianjen".Desi, sceptica la inceput, deoarece nu credeam ca ar exista carti care sa ma surprinda in asa maniera, Cella Serghi mi-a demonstrat inca o data ca in viata "never say never" ( tampita comparatie, stiu :D). Subiectul nu e foarte origina, sa zic asa, dar felul in care sunt relatate intamplarile e imposibil sa nu-ti placa! Are un stil calduros, dar viu, incapabil sa te plictiseasca. Este vorba de o fata Diana, in varsta de 16 ani, care se indragosteste de un baiat Petre Barbu, sufera din cauza lui ( cum era de asteptat). Este un roman captivant de dragoste care prezinta pe deoparte o iubire neimplinita din adolescenta si pe de alta parte relatia Dianei cu tatal sau. Reuseste sa-si construiasca un viitor ( desi provenea dintr-o familie foarte saraca ce au trecut prin vremuri grele, trebuiau sa se mute mereu dintr-o casa in alta din pricina razboiului) , va ajunge avocat, se va marita si ... gata mah va ajunge. Totul devine mai interesant cu atat cu cat toata actiune se petrece in spatiul romanesc ( Ocna Sibiului, Balci, Constanta-de unde si era). Diana este un personaj ce iti atrage atentia ( sau cel putin mie chiar mi-a placut de ea. P.S.Cred ca iubesc prea mult marea) prin aerul ei " sarat " de constanteanca ce-si aminteste cu bucurie de vacantele petrecute in Mangalia. Cam atat. Nu am vrut sa ma lungesc cu povestirea deoarece cred ca era plictisitor pentru voi sa cititi un rezumat.Eu sper sa va fi atras atentia si sa o cititi.Care se hotaraste sa ma contacteze :P!

Un comentariu:

  1. are dreptate cristina!
    este o carte interesanta si v-o recomand si eu cu caldura :P

    RăspundețiȘtergere