vineri, 10 septembrie 2010

bun venit toamna

buna dragi colegi :*
ce faceti? mai e atat de putin pana la scoala! ultimu' week-end de libertate!
am mai scris intr-o seara in ideea de a posta pe blog, doar ca s-a luat curentru si nu stiu de ce nu s-a salvat si m-am lasat pagubasa....
pff a trecut si vacanta! nu-mi vine sa cred cum au zburat 3 luni pe langa noi, asa, pe nesimtite!
asta a fost prima vacanta de "licean" si trebuie sa recunosc ca mi-a placut! am iesit cu oameni cu care nu ma gandeam inainte sa am vreo tangenta, mi-am facut prieteni noi, am petrecut diminetile gandidu-ma cu fericire: "maine e miercuri si nu va trebui sa suport 2 ore de fizica!", serile de joi au devenit seri de karaoke, desi nu am cantat niciodata am fost prezenta cam in fiecare joi in deane's in ultima vreme :)).
din pacate insa toate acestea s-au dus si acum tot ce speram este sa nimerim profesori buni la franceza, engleza si istorie, sa trecem cu bine peste orele de fizica, sa supravietuim la cele de mate, sa nu primim teste de lectura la romana [:D], sa nu primim prea multe teme [in general], sa ne dea bine programele la info, sa nu incurcam continentele la geografie, sa nu confundam cainele cu pisica la bio, sa fie intelegator domnul bondar si anul asta cu noi, sa nu mai luam note mici la logica din pura neatentie, sa fie domnul goian la fel de deschis la discutii ca si pana acum, sa fie pauzele mai lungi [vise] si sa... SA NE DISTRAM!
nu sper prea multe, nu? :-?. asa credeam si eu!


9 comentarii:

  1. Nu, chiar nu ceri multe, as mai putea sa insir si eu cateva, da' nu mai insir acum:))
    Iar te-ai luat de orele de fizica:)) hai ca nu sunt asa rele, pe bune, in ce ore mai poti manca pufarine din ditamai punga?

    Eu zic sa nu mai intrebam, ce mai faceti dragi colegi? ca oricum nu raspunde nimeni, prea putini mai citesc blogu' :(

    RăspundețiȘtergere
  2. am putea sa denumim blogu dupa noi, cei 3-4 care mai scriem :)).
    si ca sa iti raspund la intrebare: bili dragule, pufarine pot manca linistita si in pauza sau acasa nu e neaparata nevoie sa fiu torturata cu fizica pentru a le putea inghiti!

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce esti naspa si scrii bili, stii ca nu imi place>:P

    Intra altfel pufarinele cand le mananci intr-o ora, pentru ca teoretic nu ai voie si stii clar, ca ce nu ai voie, iti vine sa faci, nu?

    Ar trebui sa ii mai schimbam skinu' blogului ca m-am plictisit de culorile astea:))

    RăspundețiȘtergere
  4. fitze :)).

    stiu ca nu iti place, dar imi place sa te tachinez si [da-mi voie sa te citez] teoretic nu ai voie si stii clar, ca ce nu ai voie, iti vine sa faci, nu? [voie sa scriu bili, desi se scrie billy si desi nu iti place bili].

    ar trebui sa ne apucam de un jurnal si sa scriem cam odata la o saptamana 2 evenimentele pentrecute in aceasta perioada :-?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok ok, nu am zis ca nu ai voie sa scrii asa, doar ca mie nu imi place, si daca ai fi draguta cu mine, ai scrie cum imi place mie:D

    Mie nu imi place ideea cu jurnalu', scrie tu daca vrei:D

    RăspundețiȘtergere
  6. pai nu. ideea era sa scriem toti, pe rand si etc. pentru ca blogul de cheama "9adinsaguna". de acord nu mai suntem 9a, dar tot blogul clasei e :)).

    hmmm nu am sa fiu draguta pentru ca imi place bili si pentru ca e mai bine bili ca ghiorg' si pentru ca stiu ca nu te superi pentru ca stii ca glumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si daca odata ma supar?:))
    In fine.
    Daca ii obligi pe elevi sa scrie, nu scriu sau scriu asa in sictir 2 randuri, scrie cine are chef:-??
    Eu ma culc, ca nu mai pot de somn:))

    RăspundețiȘtergere
  8. bine ca esti tu istet. :))

    well daca odata te superi o sa iti treaca pentru ca o sa te gandesti ca nu mai ai cu cine vorbi prin commuri pe blogul clasei la ora 1 noaptea si nu mai are cine sa comenteze posturile tale in general! :))

    glumesc. daca te superi o sa te rog sa nu mai fii suparat :D

    noapte buna. ma culc si eu

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere