joi, 16 septembrie 2010

...chiar a inceput scoala

Iata-ne din nou in bancile scolii, unii propunandu-si sa fie mai atenti la tabla, altii simtind aceleasi emotii ca si anul trecut din timpul orelor (mai ales din timpul orelor de mate si mai ales cei care stau in prima banca). Am inceput un nou an, cu profesori noi, cu ore noi, cu o sala de clasa noua si chiar draguta, cu niciun coleg nou, dar cu perspective noi, cu puteri proaspete si dorinta de a realiza ceea ce ne-am propus. Bineinteles ca nu am sa uit toate glumele mai noi sau mai vechi, pauzele pe perioada carora ne distram si radem pana ne dau lacrimile (o metoda buna, zic eu, pentru a ne pregati ptr urmatoarele 50min care pot fi extenuante, plictisitoare, sau chiar distractive).
Dupa parerea mea, toti colegii s-au intors din vacanta veseli, incarcati cu muuulta energie, mai maturi, mai intelegatori, mai prietenosi (cu diferite culori la par ;) ) si ... ador atmosfera din clasa. E, poate, una dintre putinele dati cand zic asta (de simtit o simt mai des, dar nu sunt genul care sa "perie" asa cum zice Billy), insa chiar m-am simtit bine la scoala in cele 3 zile de cand am inceput. Poate se datoreaza si faptului ca nu avem mult de lucru, ca domnul Ciupala nu ne-a dat testul pe care ni l-a promis ptr joi (asta chiar m-a dispus foarte tare), ca doamna profesoara de istorie seamana destul de mult cu dna Bogdan (care noua ne-a fost tare draga, si aici cred ca toata lumea este de acord cu mine), iar prima ora de istorie a fost tare interesanta (si, de data asta, stiu ca nu m-ai impartasesc parerile clasei, dar cred ca pur si simplu am venit din vacanta cu ideea ca eu CHIAR NU STIU istorie si m-am straduit sa inteleg si sa imi si placa ora asta).

Va urez tuturor mult succes in noul an, spor la invatat (ca oricat negam acest lucru, mai trebuie sa si invatam din cand in cand), cat mai multa distractie si voie buna si sper sa reusim sa facem din liceu o perioada memoriabila in viata noastra.

Va pup cu drag,
Ioana :D

Un comentariu: