miercuri, 15 septembrie 2010

Timpul.

Incep cu scuzele de rigoare pentru ca nu am mai scris pe blog de muuuult...
Va spun si motivul ... Intotdeauna am intrat ca sa vad ce ati mai scris voi si aveam muulte de povestit,dar renuntam repede,lasandu-ma furata de peisaj si de impresia ca nu ar fi interesant ce zic eu.

Eu azi am inceput sa-mi dau seama ca am avut o vacanta super odihnitoare si mi-am incarcat bine bateriile pentru clasa a 10a . Acum as spune ca a trecut repede,dar in unele zile,cand poate asteptam ceva sau pe cineva treceau ataaaat de greeeu! Cat despre modul in care mi-am petrecum vacanta,pot spune ca am lenevit in mare parte la inceput,cu toate ca-mi propusesem sa invat la mate,n-am reusit. Ma apuc imediat,nu-i problema. Asa,la mare am fost fara sa ma astept,mi-a facut cineva o surpriza. A fost fain,am avut niste revelatii pe acolo,petrecand timpul printre yoghini ! Apropo,acestia sunt niste oameni extraordinari,nici pe departe cum cred majoritatea oamenilor. Ma bucur ca am avut ocazia sa-i cunosc indeaproape si nu voi regreta asta.

Chiar,cred ca simtiti si voi la fel,nu-i asa ca aveti mai multa incredere in voi acum,in clasa a 10a? Nu mai suntem la fel de timizi,de speriati ca anul trecut.Mare lucru!

NU MAI STIU ce sa scriu,cred ca-s obosita,revin . Si daca n-o fac,va urez spor la invatat la mate copilasi,ca maine dam lucrare,nu?:*!

Ciao

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu