duminică, 12 septembrie 2010

Un minut care a tinut cat o ora de franceza din clasa a 8-a

*** Atentie! Urmeaza o povestire socanta (pentru mine). Cititi pe riscul vostru, respectiv monitoarele voastre. ***

Vineri, 3 septembrie

    ora 3 a.m. Dormeam

    ora 5 a.m. Inca dormeam.

    ora 6 a.m. Nu mai dormeam. Sforaiam.

    ora 8 a.m. Ma trezesc. Caut hainele si ma imbrac dupa ce ma spal. Cobor si ma sui in masina, alaturi de mama mea.

    ora 8a.m. si ceva Ajung la cabinet. Trebuie sa-mi fac analizele. Frica de ac? Nuuuu! (ia-l d-aici!!!)

    ora aproape 9 a.m. In cabinet:

-Stai intins pe pat sau stai pe scaun?

-Cum doare mai putin?

-Nu doare deloc.

-Daaaaaa! 

-Hai pe pat. (ma pun pe pat) Lasa capul jos! Nu te mai uita la mana!

-Ditamai acul ala intra in mine!?

-Treci pe scaun!

    ora nu mai conteaza 

Se fixeaza garoul.... Se cauta vena... Inca se cauta vena... Unde e vena? Sunt prea relaxat si prin puteri magice am ascuns vena. Nu scap. Scot castile. Le infig in urechi. Aleg melodia. Volum maxim. Nu mai aud nimic... in afara de melodie. Ma simt relaxat. Simt intepatura... Hmmm... N-a prea durut. Inca nu doare... Senzatii naspa. Se plimba acul p-acolo. Inca se plimba... Inca se plimba... Tot se plimba...

    dupa un minut

Pâc! Au scos acul. Sangele nu sare. Ma relaxez total. Am crezut ca inainte eram relaxat. Dar nu fusesem relaxat. Am simtit cum ma relaxez in tot corpul. Parca cand a scos acul ma depresurizasem. Aflu ca nu iesea sange de relaxat ce eram.

    acum

Inca ma trec fiorii cand ma gandesc si scriu. Cel mai lung minut pe care l-am trait. A tinut la fel de mult cat ora de franceza din a 8-a. Diferenta e ca acolo ma lua somnul, aici mi se lua sange. Tot cu luatul...


2 comentarii:

  1. =)) Ce tare=))
    Mie nu imi era frica de dastea, da parca cum povesteai mi se face si mie frica:))
    Finalul e cel mai tare:))

    RăspundețiȘtergere
  2. deci...eu te inteleg perfect. de fiecare data cand sunt "amenintata" de un ac, de o seringa...sau orice lucuru care, dupa parerea mea, imi vatameaza venele si pielea...imi scade considerabil nivelul glicemiei si, bineinteles sunt la un pas de a lesina, mi se face rau, nu mai pot sta in picioare, ametesc si imi jur ca a doua oara nu mai calc intr-un cabinet medical:)
    am sa incerc metoda ta cu castile...daca nu, raman la enumeratul CNP-urilor rudelor mele. functioneaza cat de cat

    RăspundețiȘtergere