duminică, 5 septembrie 2010

Eforie Sud de data asta:)




Aici sunt 3 poze de la examen; eu eram primul, iar restu' veneau si ma atacau pe rand:))
(o sa pun poze mai spectaculoase cand o sa le primesc, teoretic trebui sa se fi facut:D)


Ce mai face lumea? Se cam duce vacanta, adica s-a cam dus deja:(

Eu azi m-am intors de la mare, am mai dat o tura asa ca imi era dor de ea:))

Am fost in cantonament. A fost super super tare. M-am distrat incontinuu, cred ca si in somn radeam:)) Vremea a fost cam infecta dar nu am lasat-o sa ne opreasca sa ne distram.
Drumul spre mare, l-am facut cu un microbus dinala de 17 locuri, stateam toti inghesuiti in el, mai putin eu, care stateam langa sofer, eram acolo copilot:)) Ala era cel mai tare loc, aveam aer conditionat din plin si loc sa ma misc cum vreau. Am avut noroc sa prind locul acela pentru ca am intarziat,restul asezandu-se cat mai in spate:)) (e bine sa mai si intarziem cateodata:D )
Cum am ajuns la mare, am plecat pe plaja, afara era cam frig, dar nu conta, am mers sa facem o baie; erau valuri mari, ne-am jucat vreo jumate de ora in ele, apoi am iesit si am jucat un fotbal pe plaja sa ne incalzim:))
'
In prima seara am mers la un restaurant sa mancam si ne-am asezat noi la masa, am inceput sa radem acolo si sa ne simtim bine; asteptam cu nerabdare mancarea, eram rupti de foame. Vedem ca vinee =P¬ mamaliga cu smantana. iaacs:)) Din 6 pers cate eram la masa, doar 2 au mancat:)) Eu deja ma gandeam la o shaorma mare de tot. Unu din colegii de la masa, a zis ca el mananca ca ii e foarte foame; si a inceput sa bage in el mamaliga cu smantana, si a mancat colegu' 3 portii, se umflase de tot cu deaia:)) Si cum termina a 3-a portie vin ospataritele sa ia farfuriile si ne aduc altele, cu cartofi prajiti si o pulpa mare de pui bine prajita. Cand am vazut ce fata a facut colegul care era plin cu mamaliga nu am mai putut sa mananc, am ras de a durea burta si simteam ca nu imi ajunge aeru' =)) Colegul s-a mai chinuit el ceva sa mai manance ceva din pulpa aia dar nu a reusit sa manance prea mult:)) Noi restul am mancat tot din farfurie:))
Dupa jumate de ora, colegului ii era o foame de nu mai putea, pentru ca mamaliga aia nu prea tine de foame si am inceput sa facem mijto de el:))
'
Intr-o seara la masinute busitoare cu inca 7 colegi si antrenoru' ne-a spus sa venim intr-o ora inapoi, da' am zis ca face mijto de mine, ca niciodata nu mi-a zis sa ma intorc asa repede si nu l-am luat in seama si dupa vreo ora jumate ceilalti colegi s-au dus la hotel, eu am zis ca mai raman putin in club sa ma zbengui un pic:)) nici nu intru bine in club ca primesc 2 mesaje sa vin cat de repede pot eu la hotel ca antrenoru' e nervos rau. Pfff, am fugit de se ridica prafu' in spatele meu, am sarit peste tufe sa scurtez drumu', era sa ma calce masina:)) si am ajuns la hotel, antrenoru' nervos ca naiba, s-a luat un pic de mine si m-a trimis la culcare, la 11 si ceva, imi venea sa ma impusc ca am ratat o seara:)) Si drept pedeapsa ca am intarziat am trebuit sa alergam 30 de minute pe scari incontinuu, daca se oprea cineva primeam toti inca 5 minute in plus:)) Eu eram speriat ca era posibil sa ma pedepseasca mai rau si sa nu ma mai lase sa dau examen de tresa neagra, nu imi era mie de nu stiu cate scari, pentru ca antrenoru' ne-a invatat ca corpul rezista, psihicul nu, asa ca mergeau scarile usor:)) Si nu stiu cum i s-a parut antrenorului ca m-am oprit eu si am mai primit 5 minute:)) am urcat si coborat 2700 de scari in alea 35 de minute, dar mai puteam:)) Dupa atatea scari nu mai aveam talpa la tenesi:)) Dupa ce am bagat pe scari, mi-a zis ca pot sa dau examen, eram relaxat total:)) Si seara, in aceeasi zi cu scarile, am dat si examenul, care mi s-a parut destul de usor, desi ma asteptam sa fie greu, dar nu a fost greu deloc, mi s-a parut ca a trecut si repede, l-am terminat si fara prea multe vanatai:)) Dupa examen am mers, cum era normal, sa sarbatorim. Ne-am dus in club, acolo am stat toti cam pana pe la 12 si dupaia am mai ramas cu inca 2 colegi pana pe la 2 jumate. Antrenorul era uimit ca inca mai puteam sa dansez dupa atatea scari se examen:))
'
Drumul spre casa a fost parca mai scurt decat la dus:). Mosuletu' care conducea era cam naspa, ca nu vroia sa ocoleasca si el 5 km acolo sa mergem pe drum foarte frumos asfaltat; mergeam pe un drum de ne amesteca tot in noi. La un moment dat radeam de nu mai puteam ca incepuse sa i se dezmembreze bordu', ii cadeau butoanele alea, casetofonu' iesea afara, torpedoul se tot deschidea, husa aia din juru schimbatorului de viteza iesise de tot:))
Mai scrieti si voi cate ceva din vacanta :D



2 comentarii:

  1. billy esti tare :)). ar trebui sa tii asa un jurnal al clasei pe blog pentru ca povestesti totu' intr-un mod amuzant. si sincer acum ca ma gandesc si orele de fizica pot parea amuzante cu tine :)) [asta chiar e ceva!]
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) Orele de fizica sunt cele mai tari, chiar nu ma plicti acolo:))
    Nu stiu daca voi scrie jurnal al clasei, pentru ca e o chestie pe care mi-o impune cineva intr-un fel, o sa mai povestesc asa, cand am chef:))
    Imi place sa scriu pe blog noaptea, daca incepe scoala, nu stiu cat voi mai sta noaptea pe net:((

    RăspundețiȘtergere