marți, 6 octombrie 2009

Anna ++ despre Prima zi

Prima zi de liceu...poate unora li se pare o zi ca oricare alta, insa pentru mine reprezinta un prag al maturitatii. Tin minte aceasta zi de parca ar fi fost ieri (de fapt a fost acum 4 saptamani:P). Am plecat de acasa, cu putine emotii, nerabdatoare sa imi cunosc colegii.. diriginta..profesorii..s.a.m.d..Insa cand am ajuns in Sala Festiva..m-a cuprins un val de emotii, bucurie, uimire(Sunt in clasa a 9a!!!), dar si de teama ca nu cunosteam pe nimeni, aveam impresia ca toata lumea se cunoaste cu toata lumea si ca imi va fi greu sa ma acomodez. In timp ce doamna Directoare isi tinea discursul, priveam in jurul meu sperand ca voi recunoste si eu pe cineva, dar in zadar. Dupa terminarea intregului "ritual", m-am indreptat si eu spre clasa mea, despre care vreau sa spun ca am reusit cu greu sa o gasesc. Apoi m-am asezat in banca, timida, si m-am apucat sa imi studiez colegii. Nu dupa mult timp a aparut si dna diriginta si am avut placerea sa o cunostem. Am stat si am discutat cu toti cate putin despre fiecare si uite asa am inceput sa ne imprietenim si sa ne mai cunostem. Dupa aceea totul a devenit mai lejer, mai simplu...noii colegi sunt de treaba si sociabili si uniti..doamna diriginata este foarte simpatica si ..pur si simplu zambetul ei cald parca ne ofera mai multa incredere in noi.Deocamdata totul e placut..chiar si orele...sa speram ca si notele vor fi la fel de placute ..de elevi si de parinti (in special la mate) :D
05 octombrie 2009 23:25

Un comentariu:

  1. eh...pe mine ma cunosteai macar din vedere, deoarece am fost in clase paralele in 1-4, la scoala 25. :)

    RăspundețiȘtergere