duminică, 11 octombrie 2009

Comanda, 10 octombrie 2009

2 comentarii:

  1. Comanda. Pentru mine una dintre cele mai placute zile de pana acum, ca eleva in clasa a IXa.
    Am avut foarte multe emotii, dar am trecut peste ele cu fruntea sus, asa cum le sta bine sagunistilor. De fapt, drumul de la liceu pana in Piata Unirii, cu interpretarea fanfarei, cu masina de politie in fata, m-au umplut de mandrie si de incredere de sine. Astfel am urcat cu pas vioi pana in Poiana Mica, la locul unde urma sa se desfasoare intreg ritualul.
    Am fost aranjati pe clase, am cantat un cantecel dragut, caruia nu i-am invatat nici pana acum ritmul sau melodia (oups!) dupa care a inceput Botezul Bobocilor, in adevaratul sens al cuvantului. Am stat si am urmarit cum colegii mei au fost pusi sa ingenuncheze, cum li s-a turnat o cantitate considerabila de vin (alb) in cap, dupa care, cum au fost aruncati in sus de catre baietii din clasa a XIIa A, nasii nostrii. Recunosc ca am fost un pic speriata in urma a ceea ce am vazut si am inaintat cu emotii spre fetele care urmau sa ne boteze. Am ingenunchiat si eu, am fost udata si eu cu vin, am fost aruncata in sus ...
    In concluzie, am devenit sagunista. Am devenit cu totii sagunisti cu porecle pe masura, cu Miss si Mister, cu concursuri de inteligenta sau de forta.
    Suntem sagunisti si avem 4 ani inainte sa ne bucuram de acest statut.

    RăspundețiȘtergere
  2. comanada....o asteptam cu teama dar si nerabdarae sa vad ce surprize ne-au pregatit colegii cei mari si profesorii;))...m-am trezit dimineata cu emotii si am plecat spre scoala,iar cand m-am intalnit cu colegii parca m-am mai linistit...a fost o zi de neuitat....cat se poate de ciudata si speciala,ca doar unul e Saguna:P....dupa cum spune si Ioana,am urmarit cum au fost ingenuncheati colegii si li s-au turnat vin in cap;))...emotiile au fost mai mari pentru ca am fost a 2 a la rand la botez;;)...a fost o experienta uimitoare p care nu o sa o uit niciodata...si asa am devenit o adevarata sagunista,la fel si colegii mei>:D<.

    RăspundețiȘtergere