miercuri, 21 octombrie 2009

PRIMA ZI DE SCOALA !

Prima zi de scoala , o zi de neuitat ! plina de emotii , dar si de entuziasm eram nerabdatoare sa-mi cunosc noii colegi , dar si noii profesori ... toti bobocii erau asteptati in sala festiva :) ... ne-am grupat pe clase si ne-am asezat in banci... erau multe chipuri necunoscute si simteam ca am intrat in alta lume , o lume in care nu cunosteam pe nimeni ,in lumea sagunistilor :) speram ca in acea multime o sa gasesc pe cineva care sa ma integreze in grup :) si , (bineinteles ca am gasit) ... dupa ce am aflat ca 9A va fi in S1 ne-am dus acolo sa o asteptam pe dna diriginta ...eram timida si nu stiam unde sa ma asez nu stiam pe nimeni si singurul loc liber era in ultima banca dupa stalp ;)) acolo ma astepta Raluca , o colega minunata care m-a ajutat sa ma integrez in grup:*
pe doamna diriginta am intalnit-o in vara (cand am venit sa imi iau fisa de la tesul de engleza) si a fost foarte draguta ( fata de celelalte doamne cu care intrasem in contact in urma cu cateva zile ) Saguna , un liceu cu renume (in care mi se parea ca toti profesorii sunt exigenti si rai ;)) ) (acum nu mi se mai pare) dar pana la doamna diriginta ... zambetul dansei mi-a redat optimismul pe care il lasesem la intrare in liceu :) si atunci mi-am dorit ca dansa sa fie o profesoara de-a mea ... intamplare sau nu este chiar diriginta mea :) m-am bucurat asa de tare cand am auzit ca dansa va fi diriginta noastra :)
Ma bucur ca sunt in 9A si imi plac foarte mult colegii ... mereu mi-am dorit o clasa unita ca aceasta :)
Va pup pe toti , Ely!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu