marți, 6 octombrie 2009

Miloi Madalina despre Prima zi

Prima zi de liceu...cand scriu aceste randuri ma simt de parca au trecut ani de cand a fost prima zi de liceu...imi amintesc ca stateam in fata avizierului si o asteptam pe Roxana(fosta mea colega de banca)sa vina. Si asteptam...si nu mai venea...Asa ca m-am gandit sa nu pierd vremea si sa incep sa-mi fac prieteni din noii colegi.Dar de unde sa-mi dau seama care erau noii mei colegi de clasa?Toti cei care ma inconjurau aratau la fel!Dar in fata mea vine o fata cu mama ei si le aud vorbind ceva despre 9A.Nu am mai stat pe ganduri,am intrat in vorba cu ea si i-am propus sa fim colege de banca.Si Elena a acceptat.Acesta a fost primul meu pas in lumea liceului...Apoi a urmat intalnirea din Sala Festiva,prima ora de dirigentie...testele predictive...Sper ca in acesti 4 ani de liceu sa va "transform" pe toti in prietenii mei,chiar si pe cei cu care nu m-am prea inteles in 5-8...sper sa ajungem sa ne cumoastem mai bine si sa nu ne mai luam dupa prejudecati(recunosc ca si eu am gresit uneori..)...chiar vreau o clasa unita din care sa fac parte si eu :)Au trecut doar 3 saptamani de scoala...uneori am impresia ca sunt in clasa asta de o eternitate...alteori mi se pare ca de abia am venit...ma deprima acest sentiment.Dar o sa-mi treaca..sper..asa trebuie...voi incerca sa zambesc pentru ca am un scop:sa-mi fac din colegi prieteni adevarati!
05 octombrie 2009 19:44

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu