miercuri, 7 octombrie 2009

Prima zi de liceu

Din totdeauna am crezut ca prima zi de liceu v-a fi una de neuitat.Si asa a si fost.Ziua de 14 septembrie, o zi frumoasa de toamna in care toti elevii mergeau la deschiderea noului an scolar.Eu eram foarte emotionata si nerabdatoare sa imi cunosc noii colegi dar si sa imi vad noua diriginta.Cand am pasit pentru prima oara in Sala Festiva am vazut o multime de boboci care asteptau sa-si vada clasele.Plina de entuziasm m-am asezat grabita in partea destinata clasei 9 A si am inceput sa fac cunostiinte cu noii colegi.Chiar daca nu am retinut prea multe nume, eu eram fericita ca am colegi simpatici si amuzanti.Cand sosise momentul prezentari dirigintilor, am observat o tanara profesoara care era si ea nerabdatoare sa-si intalneasca noii "copii".Afland ca tanara profesoara, doamna Enescu Ioana, ne va fi diriginta toti colegii mei din saguna s-au bucurat, insemnand ca noua diriginta e cumsecade.Sper ca acesti 4 ani sa fie cei mai frumosi ani din viata noastra si doresc sa fim uniti ca muschetarii "Toti pentru unul si unul pentru toti"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu