miercuri, 21 octombrie 2009

Botezul nostru :) !

10 octombrie 2009 , COMANDA LICEUL ANDREI SAGUNA BRASOV

din spusele celor mari botezul bobocilor inseamna bataie , porecle urate si baie in vin si otet :))
complet FALS ... botezul a fost ceva foarte interesant si unic in viata oricarui sagunist ... recunosc ca am avut putine emotii dar totul a fost minunat ... initial trebuia sa se tina in 3 octombrie , dar vremea nu a tinut cu noi si ne-am descurajat putin crezand ca nu-l vom putea tine nici in sambata urmatoare :) ... dar...surpriza ... a fost o zi minunata :) soarele ne-a incalzit inca de dimineata si totul a fost perfect ... am mers pe jos in Poiana Mica (cred ca acest drum a fost un sacrificiu pentru multi :) ) mai sus de restaurantul "Stana Turistica" (cred ca asa se numeste ;)) ) pe un platou intins ... Ac0lo urma sa fim "macelariti ":)) si "imbaiati " in vin si otet :))
desfasurarea botezului : ne-au pus in genunchi , ne-au turnat in cap vin (nu si otet) si au rostit "se boteaza in numele vinului si al pelinului al berii si-al placerii ... cu porecla de ..."apoi am trecut printr-un tunel in care se presupune ca ar fi trebuit sa ne bata cineva ;))
nasii nostri au fost foarte draguti ... pana la urma ne-au dat si noua gratar :) si ne-am distrat cu ei putin pe acolo :) si bineinteles ceea ce nu a lipsit a fost pamblica verde , specifica A-ului ...
una peste alta totul a iesit bine si in sfarsit suntem si noi cu adevarat SAGUNISTI <:-p yeeee <:-p :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu