miercuri, 28 octombrie 2009

Botez


Nu prea am chef de scris pe blog da o sa scriu si eu ceva fortat de imprejurari.

Am ales sa scriu de botez.

-Una dintre cele mai tari imagini a fost cea in care in timp ce urcam in Piata Unirii toti pensionarii si soferii de autobuz se uitau la noi;

-Apoi a venit drumu pana sus...(mai bine luam autobuzu);

-Dupa ce am ajuns in poiana a fost totul ok, dar am avut ceva emotii cand am vazut ca pe Istoc l-au lasat cei din 12 sa cada...la cele 66 de kg ale mele intram in pamant daca imi dadeau drumu;

-No, altceva nu-mi mai vine in cap acum.

                                                                       --Ciaules,

                                                                                         Flaviu.



2 comentarii:

  1. imi place inceputu :))))Ti-a plaqt tare la botez nuh?:))Ai uitat sa scrii de mititei..poate aia macar sa-ti fii placut..ceaules baules...si in comentariu o sa apara Zogo spunea...Mucles mah d-aici!:))

    RăspundețiȘtergere