sâmbătă, 24 octombrie 2009

Prima zi

Prima zi de liceu...singura zi in care m-am simtit cu adevarat emotionata.Ma aflam in fata liceului..o cladire mare..ce ascunde povesti uimitoare si oameni deosebiti dupa ziduri.O priveam lung si nu stiam ce sa fac.Intamplarea a facut..ca eu sa pic in clasa cu o colega din generala...a fost singura persoana la care m-am dus direct.Impreuna am mers spre sala festiva unde urma sa`mi cunosc viitori colegi si dirigintele care avea sa ne indrume 4 ani.Acolo ,doamna directoare a spus cateva cuvinte de inceput de an.. si urma ca fiecare dintre noi sa mearga in clasa lui.Recunosc,imi era teama sa intru pur si simplu in clasa..ma gandeam doar la colegii..care poate nu ma vor accepta.Dupa cateva minute apare si doamna diriginta impreuna cu fostii elevi.Acestia au spus cateva cuvinte despre "viata in liceu" si atunci m`am simtit cu adevarat norocoasa ca fac parte dintr-un liceu atat de deosebit.Ma bucur ca am reusit sa-mi fac prieteni si va sunt recunoscatoare pentru asta.va pup si aveti grija de voi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu