marți, 6 octombrie 2009

prima zi de liceu <>

14 septembrie!parca nici nu-mi venea sa cred ca deja incep liceu. Dupa o vara de lenevit incepeau scoala, temele, lucrarile etc. Dar mai erau si noii colegi, "boboceii" cum suntem noi porecliti, si noile prietenii ce vor fi legate si cunoasterea noilor profesori, dar mai ales.... noii colegi! Cand am ajuns la scoala (cu aproximativ o ora mai repede de inceperea festivitatilor :D) i-am vazut! Toti cei ce urmau sa inceapa viata de "licean" imbracati in uniforma, regulamentar, caci altfel aveau sa aiba probleme cu dirigintii lor. Am inceput sa fac cunostinta cu un numar de persoane cat se poate de mare, dar oricum aveam sa uit numele lor peste 2 minute :D. Mi-am intalnit si fostii colegi, dar si cei alaturi pe care urma sa-i numesc "colegi" in urmatorii 4 ani! Cum e fiecare inceput toti am fost putin mai sfiosi insa sper sa ne imprietenim si sa devenim o clasa unita! Si doamna diriginta pe care o stiu deja din 5-8 este exact cum ma asteptam: aproape de noi si gata sa ne sara in ajutor oricand. Daca stau sa ma gandesc bine cred ca am avut mai multe ore de dirigentie decat de romana... Ceea ce nu este un lucru rau! Ne ajuta sa ne cunoastem mai bine!! :P

Pupici :*
Laura

Un comentariu: