joi, 29 octombrie 2009

Atelierul de lacatuserie=cantina

Daca cumva nu ati aflat inca S3=atelier de lacatuserie, dar noi clasa a 9adinsaguna.blogspot.com, inventivi cum suntem, ne-am gandit sa o transformam in cantina.Ideea ne-a venit de la sala de langa care este chiar cantina scolii.Asadar, odata ideea avuta( apropo cine a fost ala cu multe idei-"idiotul"?) a fost pusa in practica.Marti, 27 octombrie 2009 primul picnic.Bineinteles nu toti stiam ca va fi organizat, asa ca nu am putut sa aducem fiecare cate ceva, dar cel mai important este ca am fost invitati cu toti sa mancam.Slanina si ceapa au fost la inaltime, adica in gura Annei care este cea mai inalta fata din clasa.Nici Raluca nu s-a lasat mai prejos.Insa vedetele picnicului, cred eu ca au fost icrele facute de mama Ancai, careia ii multumim si pe viitor sa ne mai trimita mancare(Doamne ajuta!).Desigur de pe masa nu a putut lipsi pateul, cascavalul, snitelul de ciuperci si o groaza de alte delicatese, mai ceva ca picioarel de broasca,melcii, carnea rosie de sarpe sau supa de embrion.Ele ne-a adus si ea a doua zi prajitura de mere, care era ffff buna.Eu promit sa ma revansez data viitoare.Bafta pentru colegi nostri care merg maine la Galati, ii pupam si ii sustinem!Acestea fiind spuse , oficial declar deschis weekend-ul!!Pupici dulci:*:*::*:*:*

2 comentarii:

  1. Sccz greselile..e vorba de Elena care ne-a adus prajitura **

    RăspundețiȘtergere
  2. eu n-am mancat snitel de ciuperci!
    nici nu stiam ca e... data viitoare promit sa nu-l ratez!

    RăspundețiȘtergere