joi, 15 octombrie 2009

PRIMA ZI DE SCOALA...TEAMA DE NECUNOSCUT...

Prima zi de scoala a fost cat se poate de ciudata dar si frumoasa:X:X….Eram foarte emotionata si curioasa totodata sa vad ce fel de colegi am,ce fel de profesori….Totul era nou pentru mine si ma simteam ca in clasa 1,cand ma tineam de fusta mamei si imi era teama sa intru in clasa si sa descopar ce mi s-a pregatit….Dar acum nu mai era asa…..eram totusi boboaca la liceu ;))…Cand am intrat in sala festiva arhiplina m-a cuprins un fior si cand m-am asezat langa colegi nu stiam cum sa ma prezint, pentru ca imi imaginam tot felul de lucruri « daca nu o sa ma placa/ce o sa spuna despre mine » si tot felul de intrebari prostesti, dar si normale dupa parerea mea….Cand am intrat in clasa si m-am asezat in banca, priveam totul foarte ciudat, cu oarecare teama si retinere…mai ales ca majoritatea din clasa se cunosteau si, fiind noua, nu stiam ce trebuie sa fac. Apoi a intrat doamna diriginta in clasa si parca vazand-o atat de blanda si calma, emotiile au inceput treptat sa se stinga si sa ma simt mai bine. Cand au intrat si fostii elevi, au inceput sa ne dea sfaturi si i-am vazut foarte uniti si ma gandeam daca oare o sa fim si noi asa candva….Si acum, incet-incet am inceput sa comunicam si noi mai mult si nu ma astept sa fim uniti din prima zi, pentru ca o prietenie stransa nu se leaga in cateva zile ci in luni, sau poate chiar ani….Oricum, prima zi de scoala este una din cele mai ciudate si frumoase experiente din viata de boboc sagunist :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu