sâmbătă, 31 octombrie 2009

Comanda

Se pare ca sunt singura care nu a scris pana acum.Imi pare foarte rau.
Pentru inceput as vrea sa va spun ca ma asteptam ca la comanda sa fie mult mai rau dar m-am inselat.
Dupa ce am parcurs un drum lung,abia am ajuns in Poiana Mica unde deja au inceput festivitatile.Toata lumea era nerabdatoare sa vada ce o sa se intample.Toti ne rugam sa nu fim noi primi la botezul cu vin si la ridicarea de trei ori in sus.Insa dupa ce am simtit toate acestea pe pielea noastra am constatat ca nu era deloc rau ba chiar a fost distractiv.Spre norocul nostru am avut niste nasi pe cinste care ne-au daruit ,pe langa botez,si un cd cu interviul acordat lor.Apoi a urmat adevarata distractie unde am fost hraniti ,tot de nasii nostri,si unde am reusit sa ne cunoastem si mai bine.Din pacate vremea a zburat atat de repede si noi a trebuit sa plecam.
Cam atat am avut de spus despre comanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu