marți, 6 octombrie 2009

Ioana p despre Prima zi

Pentru mine a fost o zi plina de emotii. Eram nerabdatoare sa vad care vor fi viitorii mei colegi, doamna diriginta, sala de clasa, colegul/colega de banca.Am fost foarte fericita sa vad ca 12 din fostii mei colegi sunt acolo, pe randul celor din 9A, iar doamna diriginta era doamna Enescu, care ne-a predat si in clasele 5-8, deci o persoana apropiata noua.Traind printre sagunisti 4 ani de zile, nu am fost chiar atat de uimita de grandoarea Salii Festive (desi trebuie sa recunosc ca odata intrata in Sala am simtit, asa, un"nodulet" in stomac), de salile de clasa, de usi (care, tin minte, in clasa a Va m-au lasat "masca", atat de mari erau, iar eu ... atat de mica), de viata printre liceeni...De fapt, cred ca eu nici acum nu realizez prea bine ce se intampla: ca am intrat la liceu, ca o sa prticipam si noi, in sfarsit, la Baluri, Comanda, Maialuri etc., ca suntem la un profil de mate-info, deci ca ar trebui sa ma pun pe invatat ceva mai serios (sau macar sa dau impresia ca invat mai mult), ca cerintele sunt mai multe din partea profesorilor s.a.m.d.Dar trebuie sa ne trezim din "betia" asta, sa realizam ce facem, unde suntem si, dupa cum zice si Elly: "Nu ne ramane decat sa ne dam silinta sa ne atingem idealurile."
05 octombrie 2009 14:26

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu