joi, 22 octombrie 2009

Prima zi de liceu

Inceputul liceului, pe care il asteptam cu nerabdare,a fost pe 14 Septembrie... o zi de neuitat. M-a impresionat faltul ca a venit preotul sa ne binecuvanteze; din cauza emotiilor si agitatiei din Sala Festiva, prezenta lui a facut ca atmosfera sa fie si mai tensionata si am inceput sa ma gandesc ca va urma o perioada grea pentru mine, dar am trecut repede peste aceasta idee, deoarece, dupa aceea, a urmat cuvantul de inceput al doamnei directoare si al altor persoane importante prezente la deschiderea anului scolar, care pareau destul de optimiste in privinta "noului inceput din viata noastra". Apoi am mers in subsol in sala noastra de clasa(S1). Cand am intrat acolo,primul lucru care mi-a atras atentia a fost un stalp maaare de tot :), in spatele caruia planuiam sa-mi petrec anii de liceu fara nicio grija ca voi fi vazut de profi in timpul orelor, dar, din pacate toate locurile din umbra lui erau ocupate :( , deci a trebuit sa ma multumesc cu banca a 4-a, randul din mijloc, colega de banca Laura (Lala), cu care m-am inteles excelent uratoarele 3 saptamani.
In clasa am studiat din priviri noii colegi, care mi s-au parut foarte draguti si am fost sigur ca ma voi intelege foarte bine cu ei :) , lucru pe care l-am prevazut destul de bine. Dupa cateva minute a venit doamna diriginta cu cativa fosti elevi sagunisti, care terminasera clasa a 12-a in Iunie, deci proaspeti studenti ai diferitelor Universitatilor din tara sau din strainatate, care ne-au facut sa ne simtim mandrii ca suntem sagunisti si ne-au invatat cateva chestii foarte interesante si folositoare(impotriva regulamentului,bineinteles) :D
Cam asta a fost prima zi de scoala...o zi plina de persoane noi care au intrat in viata mea si multe sfaturi folositoare pentru urmatorii patru ani, pe care sper sa-i traiesc din plin pentru a nu-i uita niciodata.

Un comentariu: